Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от btralev Покажи съобщение
    Привет на всички, отново!

    Пиша тук в часта за 159-те, защото в другия раздел не получих никакви отговори, за което се извинявам предварително, но искам да споделя моите впечатления.

    Тъй като бях голям мераклия за червената Джулиета, отидох да я погледна. Няколко неща ми направиха лошо впечатление -

    1. Колата беше изключително мръсна, както отвътре така и отвън...мислейки си че като собственост на официалния дилър на Алфа, поне ще държат колите си в приличен вид, но уви...
    2. По задните гърнета имаше доста нагар, което не знам дали е нормално за този модел.
    3. Била е собственост на шефа на АутоИталия първите 4 години, той я е карал, а след това е била тестови автомобил...или казано директно е карана душманската според мен.
    4. Има леки козметични забележки, но все пак е колата на 5 години вече, няма как да очаквам да няма.

    Нещата които ми харесаха, определено е начина. по който се усеща колата на пътя. Много е директна и този двигател е изключително динамичен.
    Не искам да се хваля още, но я капарирах и чакам от Ауто Италия да се задействат по сделката ( а самия дилър бих го коментирал много подробно, но нека да взема колата първо).
    Въпреки, горните притеснения 20 минути зад волана ми стигнаха за да знам, че това е моята кола...

    Виждайки лошите отзиви за този сервиз, искам да ви попитам къде мога да си обслужа колата качествено и да ме посъветват адекватно за нещата, които следват да бъдат подменени?

    Благодаря!
    За да се влюбя в нещо ми е нужен един поглед.......за 20 минути съм се оженил....както и да е...)....покупка на кола си е и доста голяма доза късмет....Честито, с здраве да си я караш......това за майсторите и сервиза е въпрос на избор, доверие, разбиране за някой неша, че все пак те не са богове......избери си някой от форумните.....няма да сбъркаш.....да ти препоръчам, бих ти препоръчал......но, аз съм друга бира в форума....тръгна ли да си правя колата....правя е при един....препоръчвам ти Румен(Рубикар)....но капицетата му е малък, трябва си търпение и чакане....Вентура са също много добри.... и т.н...доволен съм и от Лисан сервиз...в зората на форума беше на ниво, макар, че сега пискат некви.....ама въпрос на разбиране....
    Незнам....ако си положително настроен, на всякъде ще си добре приет.......не съм от тези хора, който ще коментират, кой е по добър.....не, че не искам да засегна някой, но от никой не съм видял или претърпял лошо....та въпрос на избор....момчетата от доста време във форума се занимават с алфи и са с добър опит и знания....
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • Благодаря Ви на всички за добрите съвети! Та да вече съм трети ден собственик на Алфата и вече спокойно мога да изкажа мнение за Ауто Италия...ще се постарая да бъда кратък, но човешката глупост е безкрайна...
      За да закупя колата ми отне месец, от самия оглед до подписването на сделката. Първо ме мотаха една седмица казвайки, че колата не е при тях и не мога да я видя... при самия оглед задавайки им конкретни въпроси, те не знаеха какво да ми отговорят, все едно продават телефон а не кола. Алфата беше мръсна както вътре така и вън, имаше малък клон под стелката, нищо не се виждаше от боята и състоянието .Попитах ги кога последно е сервизирана , отговориха ми че има 6000 км до следваща смяна на масла, питах ангренажния ремък дали е сменян, не знаели ? Как така не знаят , как и кога е обслужвана една кола , която е тяхна??? Поисках да видя сервизна книжка , била из офисите не в колата и не можели да я намерят. Когато ми предаваха автомобила, вече беше вътре и погледнах как е поддържана и ми стана меко казано лошо..в момента пробега е 79 000 км, маслото е сменяно през 20 000, поне е било Селения. Първото ми нещо , което направих днес беше да сменя маслото, което беше на 18 000 км. Също така видях, че една от гумите има забит болт в него, а в момента, в който ми я предадоха казаха , че е изрядна и е направена "пълна" инспекция. Както и да е, надявам се повече никога да нямам вземане даване с този оторизиран сервиз.
      Нещата които ми предстоят са да сменя ангренажен ремък заедно с водната помпа, 4 нови гуми и цялостно пастиране, защото състоянието на лака, не е много добро. Също така леко се притеснявам заради големия интервал м/у смяна на масло, да не е започнала да го гори, защото има доста нагар по ауспусите и също така мотора издава странен шум тикане като дизел, но може и аз да се вманиачвам.
      Все повече и повече се изумявам от отношението на оторизираните сервизи в България, държат се нагло, надменно, гледат те накриво и в същото време както виждам, не предлагат нищо...

      Comment


      • Малко се превземаш, за това че са сменяли маслото на 20 000км. Ти на колко очакваше да го сменят?
        За 1.4 турбо от Алфа Ромео дават интервал 18к мили или 30к км. А за 1.75 изобщо не се ангажират с пробег:

        The engine oil and the oil filter must be changed when the instrument panel warning light comes on (see "Warning lights and messages" in "Get-
        ting to know your car" chapter) or in any case every 12 months

        Първата смяна на ремъци пък е на 105 000км. Бих карал и много повече точно с комплекта за първоначално вграждане, но това е мой избор.

        Със здраве да си я караш.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • Не се притеснявай нито за нагара, нито за цъкането "като дизел" на тихи обороти, и двете са нормални.


          Comment


          • Благодаря Ви за бързите коментари! Относно смяната на маслата мога да кажа, че винаги съм гледал да сменям маслото на колите , които съм имал на 9 000 - 10 000 км. Преди алфата имах рено , което препоръчително бе на 10к , преди това бмв и там съм сменял на около 9 000 - 10 000 км. А що се отнася до ремъка, в книжката пише следното:

            The cam belt must be replaced at 72,ooo miles THE LATEST or after 5 years, whichever comes soonest.

            Сега сме 2019та, колата е 2014-та, може би и е време за подмяна иначе за километрите си прав..

            Значи към нагара и цъкането ще свикна бързо, знаейки как ускорява








            Comment


            • Само безавариини занапред


              Comment


              • Първоначално публикувано от btralev Покажи съобщение
                Благодаря Ви за бързите коментари! Относно смяната на маслата мога да кажа, че винаги съм гледал да сменям маслото на колите , които съм имал на 9 000 - 10 000 км. Преди алфата имах рено , което препоръчително бе на 10к , преди това бмв и там съм сменял на около 9 000 - 10 000 км. А що се отнася до ремъка, в книжката пише следното:

                The cam belt must be replaced at 72,ooo miles THE LATEST or after 5 years, whichever comes soonest.

                Сега сме 2019та, колата е 2014-та, може би и е време за подмяна иначе за километрите си прав..

                Значи към нагара и цъкането ще свикна бързо, знаейки как ускорява








                Колега, нагарът е нормален за Директен инжекцион бензин. За маслото си прав. Това по книга дето го дават с удължените сервизни интервали е голяма глупост с цел екология. Всяка година, или 10-12 К е препоръчително. Дерзайте!
                (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                Comment


                • Здравейте, колеги. Имам три въпроса:

                  1. Някой ходил ли е да гледа тази кола ? - https://www.cars.bg/offer/c3171656?f...-GlLJ2TTWtOp9M

                  2. Как понасят любимите Алфи метановите уредби ?

                  3. Някой пробвал ли е да присажда афтърмаркет ресийвър на 159/Брера/Спайдър и въобще пасва ли като големина ? Например този - https://www.technopolis.bg/bg/Avto-r...-R520/p/310511
                  Last edited by Rossonero; d.m.y г., 10:40.

                  Comment


                  • 6300?! Тая кола е гола като пушка.. Ако я вземаш само заради единия метан.. Отделно, че е и 2006. Салона изглежда отвратително зацапан. Лично аз не бих я погледнал изобщо..
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                    Comment


                    • https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...60176149130060


                      Гледах я вчера. На външен вид - добре. Салонът - също. Километрите според мен са малко повече от написаните, по-скоро са около-200 к. Съединителят е твърдичък, скоро ще е за смяна. Гумите и дисковете са за смяна отсега. Само завъртях едно кръгче около паркинга, счу ми се някакво скърцане, но не идентифицирах откъде.

                      Като цяло си заслужава, разбира се след преглед.След голям пазарлък джамбазина смъкна цената до 4,600! Но аз за сега още мисля?
                      Last edited by talaz; d.m.y г., 23:07.

                      Comment


                      • Омръзна ли ти бензинката? Ако си взел оная червената на малкото километри дето се въртеше из обявите преди време, по-добре си я карай нея и не се занимавай с глупости. И между другото ако е пипан километража, както предполагаш, едва ли е върната от 200к на 180


                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Rossonero Покажи съобщение
                          Здравейте, колеги. Имам три въпроса:

                          1. Някой ходил ли е да гледа тази кола ? - https://www.cars.bg/offer/c3171656?f...-GlLJ2TTWtOp9M

                          2. Как понасят любимите Алфи метановите уредби ?

                          3. Някой пробвал ли е да присажда афтърмаркет ресийвър на 159/Брера/Спайдър и въобще пасва ли като големина ? Например този - https://www.technopolis.bg/bg/Avto-r...-R520/p/310511
                          Метана бате е много тънка лайсна.....миналата седмица бях на тестдрайв на най новият голф на метан, заводско го предлагат хората, върви прекрасно, но до кога....?...де да знам.....ново изпълненение свързано с екологията....5-6лв. се връзва за 100 км. пробег, по евтино от електричка го дават....ама не знам...даже ти дават приложение за цяла Европа къде да зареждаш.....и до там...бъдещето ще покаже.....според мен сме малко назад .....а що се отнася за допълнително присаждане.....е пълен жмел....пръдня без вървеж и пълна скръб.......става за работна кола, относно икономия и до там....метана не е за кеф..
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                            Метана бате е много тънка лайсна.....миналата седмица бях на тестдрайв на най новият голф на метан, заводско го предлагат хората, върви прекрасно, но до кога....?...де да знам.....ново изпълненение свързано с екологията....5-6лв. се връзва за 100 км. пробег, по евтино от електричка го дават....ама не знам...даже ти дават приложение за цяла Европа къде да зареждаш.....и до там...бъдещето ще покаже.....според мен сме малко назад .....а що се отнася за допълнително присаждане.....е пълен жмел....пръдня без вървеж и пълна скръб.......става за работна кола, относно икономия и до там....метана не е за кеф..

                            Аз не търся бегачка, а ежедневна семейна кола. Ако искам кеф, намирам една двулитрова 145, изкъртвам излишното отвътре и простея на воля, ама чувствам, че на 27 вече ми е късно за такива изпълнения. Въпрос на светоусещане, де. . Тя 159-ката с тия 140 коня и без това не може да даде много-много кеф Загледах и една Крома със същия мотор и присаден метан, която е по-обемна и ще глътне повечко багаж, ама Алфата е няма толкова красива, братче.

                            Иначе с метанчето е най-тънко наистина. Миналата година, на път за морето, не можах да накарам Мареа-та да изхарчи повече от 8-8.50 лева на 100 км, колкото и да я напъвах. И то при абсолютно адекватно поведение на пътя, а не при икономична настройка на уредбата.
                            Last edited by Rossonero; d.m.y г., 16:21.

                            Comment


                            • Съдейки по предишни обяви на 159-ки на метан, ако и тази дето гледаш е със същите бутилки, то забрави за семейната част предвид колко място вземат. А да караш комби с багажник с вместимост като на 145/7 според мен не си заслужава.


                              Comment


                              • Карал съм на метан, хубав, италиански монтаж Ланди Ренцо, карал съм обикновени газови с плочка, евтини газови инжекциони (~800 с монтаж за 4 цил) и скъпи газови инжекциони (1200-1500 за 4 цил).
                                Ако трябва да сравнявам и избирам сега, със сигурност скъпия газов инжекцион е най-доброто решение!

                                Скоро взехме една А4-ка 1.8Т куатро, ходих да и сложа газ веднага. На връщане за 320км ми изгори 23лв , по 90 стотинки. Мисля че идва под 8л на 100км, както колата е 4х4 и не съм спирал климатика. Монтажа е супер скрит, чист и настройката е идеална, върви 1:1 на газ и на бензин.

                                Според мен не си заслужава икономията на метана, спестяваш 1-2лв на 100км спрямо пропана, а търпиш тежки бутилки, спъната динамика и най-голямото неудобство - липсата на метанстанции по пътищата.
                                Last edited by dhtj; d.m.y г., 23:45.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X